úterý 1. září 2015

Srpnoví favorité /2015

Ahojky, vítám vás u mého prvního článku, který jak už víte bude o srpnových favoritech :), aneb co jsem v srpnu nejvíc používala a co bych vám chtěla doporučit.

Prvním produktem je oční krém od Benefitu, který jsem dostala na narozeniny a totálně si ho zamilovala. Okolí očí prozáří, hydratuje, je bez parfemace, takže oči nedráždí. Navíc to balení je prostě úžasně roztomilé. :)


Jako další se samozřejmě nemůžu v létě obejít bez termální vody, kterou používám každé léto a moc mi vyhovuje. Osvěží, nevysušuje a zklidňuje pleť.



Dalším favoritem je tělové mléko a tělový sprej od Victoria´s Secret ve variantě Mango temptation. Tahle sada je dokonalá, mléko dlouho voní a skvěle hydratuje a sprej je opravdu držák, o vůně nemluvě. Určitě si někdy pořídím i nějakou jinou variantu.




Velkým objevem se stala řasenka They´re Real! od Benefitu. Řasy natočí, prodlouží a udělá dojem umělých, ale pořád dost přirozených řas, ovšem They´re Real! :D Určitě není nijak vodotěsná a občas se otiskuje v teple, takže to není úplně letní záležitost, za mě to je hlavně tím, že jsem ji v létě objevila :).

Ááá! Satin lip pencil od NARS v odstínu Lodhi je naprostá bomba. V srpnu hodně používaná věc, i když se zase nejedná o extra držáka, spíš nádhernou saletovou tužku na rty, kterou si nejde nezamilovat :).


Letní opálení jsem často podtrhávala tímto fantastickým bronzerem od MeMeMe (Shimmer Stack Bronzer), který dělá vážně skvělý, přirozený efekt :).



V létě také nahrazuji make-up BB krémem. Tento BB krém od Estee Lauder DayWear je naprosto skvěle hydratační a pleť krásně sjednotí, navíc voní po melounu :P mňam. Opravdu na příští rok přemýšlím o jeho koupi (tohle je cestovní balení z Ladyboxu), i když 800,- mi pořád přijde dost.


Toto léto jsem si opravdu zamilovala sprchové gely od Dermacolu z kolekce Aroma Ritual :) ty vůně jsou úžasné a mají k některým variantám i skvělé tělové scruby :).


Jakmile jsem poprvé zkusila antibakteriální gely od Bath & Bodyworks, naprosto jsem si je zamilovala . Na fotce je můj první s názvem Cupcake Sweetie, ovšem doma už mám další 3 varianty :).

Posledním oblíbencem se jaksi stala láhev od vody VOSS, která mě mimochodem nijak nenadchla. Možná budu teď vypadat divně, ale věřím že nejsem jediná kdo tuhle skvělou flašku používá i na obyčejnou vodu z kohoutku, zároveň si do ní dám ovoce, nebo třeba kousky okurky. Mňam :)


A co vaši oblíbenci?

Vaše Queen Lucy :)


Žádné komentáře:

Okomentovat